JoM FRIENDZzz

Tuesday, November 3, 2009

celebrate audio pojek

0 comments
hyew...
salam...
lama dh x update blg ak niew...
tapi ak ttp nk tulis jugk citew niew..
hahhaha
mcm pyo plawk...

sebab ak n group ak serta diana n ejat minang utk audio pojek..
en haziq pon banjew la kitew owg mkn kt n9...
best la jugak coz kerja kitew dihargai...
hahahha
mcm reda jew bunyi nyew.
ahhaha...
takpew la...
yg penting best...
hu3
=)


spt biasa lah..niew ak show kt korg gmbr2 baru ak
___________________







Monday, October 12, 2009

koNvo UTeM yg ke5

2 comments
hu3...
apa la ak niew..ak saja nk promte citew ttg utem..
hahahha
budget bagus...

ak gew konvo housemate ak ge n cnior ak kat poly dulu..
hu3...
tapi ada kenangan yg best n ada gak yang x best..
tp abaikan jew la yg x best to..
lumrah hidup kowt..
hahahha



collection gambar
**********************saat heppy niew..wlpn pura2 x panas...
nk cover cun la konon..


kak yani, aida, ge n ak..
housemate yg vouge..


ak n ge...di ary konvo dia..


niew kasut baru ak n aida...beli kat de' nepal...hahahha..cutew gilew kasut kt cna..


time niew...ak ngah bengang tgg seseowg yg x bls msg n angkt kol ak...



PeW mKn PizZa Ngan HousEmaTe

0 comments
salam..hyew...
b4 ge bdk umah ak konvo ak n aida pew teman dia cari brg kt Dataran Pahlawan..Tp b4 shoPping ak nyew perot lapar gilew..so kitew owg pon singgah la mkn kat Pizza Jap..
hahhaha..
lama x mkn pIzza Kowt...
hahhaha...
Sedap Sgt...nk2 mkn Ngan wg yg ak sayang..hahahha..poyo la plawk..
=)


collection pict di PizZa MP
+++++++++++++++++++

aida n me...


ai ge..owg sibuk mkn dia sibuk bergayut jew..apa da..


mcm potong kek besday la plawk..hahahha..


sapakuat??


opss...kacau la plawk..ak nk mkn niew..ishhhh..


Seoul Garden+MP=Kami

1 comments
hyew...
niew la first time ak mkn makanan ala2 korea...hahhaha
gatal nk cubew2...nasib baik la sedap...
mai la try mkn makanan cm niew..best gak taw..so owg melaka, apa baca lagi...
mai la dtg ke mP...
promote nie...
puas hati n sedap lagi..


niew la mkn yg ada kt cini..



yummy...



hu3...



first time mkn..mcm jakun



cube la try..best gilew...



jom try mkn...



sesi masak-memasak la niew..zian tunjuk bakat...so ak promote u vote zian as menantu pilihan...zian jgn marah taw...n muka bagi senyum cikiwt jgn tensi0n2..



farah kau tgk apa lagi..mkn jew la...zian dh msk tu..



hhaahaa..jadi la mcm ak main sental jew kalau owg dh masakan..hu3



ala amy...jgn bnyk ckp..mkn jewla..nanti abiz ...


Tuesday, October 6, 2009

^LaSt prOduCT^

6 comments
hyew...
semua...
lama x update blog ak niew kan...
ak sibuk la...hahhaha...

ary niew lauching album u kelas BITM tahun 2...
mmg best gilew...
niew la last product yg ak n group ak dpt hasilkan...

jeng...jeng....



album name:Destination - Ku Beri Damai Hidup Mu...
content: 7 song(include special song-raya song)
souvenir:paper beg, poscard,bookmark, lyric book n poster..

------The Winner------

The best group for BITM 2009: Destination
The best singer(boy):Hafiz-Destination

The best singer(girl):Diana-Other Group
The best designer for album group:Mastura-Destination
Special award"Raja Peminat":Ejat-Other Group


....HOREYYYY...
"ALHAMDULILLAH"

.....................................................................................................................................

PhotO Our Group-Destination

Monday, August 31, 2009

Diri ak yang confuse!!!

1 comments
ak mulakan citew kali niew dgn x taw apa nk ckp sbnrnyew..
tp ak rasa sediy..
kenapa owg termasuk ak seringkali x mahu keadaan n hakikat hidup niew..
kenapa mesti mendesak..memaksa...dan akhirnya kecewa n membenci...y???

ak tulis blog kali niew x ada khas utk sesiapa tapi ini lahir kerna rasa diri yg memanggil ak utk memenuhkan ruang niew...
ak as perempuan yang baru berusia 22 tahun..tipo sgt la kalau ak katakan ak x teringin nk bercinta n simpan perasaan pd lelaki yg ak suka..
tp gerak ati ak kata..ak jugak bosan ngan kerenah lelaki..x taw kenapa..mb hati ak belum bersedia utk menerima mana2 lelaki kerna kelemahan pd diri ak sendiri...

tp dlm masa yg sama, ak try utk paham apa yg kaum adam inginkan dlm hidup niew...tapi ak masih belum dpt jwpn yg pasti..
yang ak tahu ak punyai kelemahan n ak belum pasti ada lelaki yg inginkan diriku ini..wlpn lumrahnya lelaki n perempuan saling melengkapi dgn kelemahan yg mereka ada..
itulah hakikat yg ak perlu terima yang telah TUHAN tentukan utk semua manusia ciptaannya..

Thursday, August 20, 2009

best+happening+hahaha

0 comments
sekali lagi ak tertawa...
hahaha
penat la gelak ari niew
hilang ilmu ak
hahahah

tapi apa yang ak try nk citew kat blog niew..
x taw la lawak kew x...
hahhaha
tapi hanya ak yh memahami..
cita nyew bermula begini..

hari niew sepatutnya ada kuiz...
mmg glabah gilew la...
coz kuiz to berkaitan benda2 cm sejarah la...
bilew smpai kt kelas xcited nk jawab kuiz la niew
dpt kuiz 4 soalan...
tapi lepas to...
lecture nampak kitew owg cm x taw nk jawab...
dia pon bagi la wat by partner...n mintk wat in bi(tp x jadi coz kena protest ngan kitew owg,hahahha)
tapi lepas beberapa minit after to...lecture to kata boleh buka buku...
so wat la
tapi x sampai beberapa minit lepas to dia sowoh buat berempat...
pecah la kepada empat...lepas to tambah syarat so wat mind mapping...
wat la beria...
beberapa minit lagi nk kena hantar lecture to kata sowoh wat kat umah...
n wat cecantik...
hahhahaha

penatlah ak beria dalam kelas td wat kuiz...akhir nyew lecture to ckp cam to...
mmg kelakar la lecture to..lawak gilew...


lepas to dia sambung wat kelas lagi nk ngajar la sikiwt...
ntah kenapa la...tetiba ada budak kelas ak jatuh kerusi..cian kat dia..tapi lawak gilew..nama dia faizal...hahhahah...ketua kelas ak gak la dia to...
lawak gilew,merah padam muka dia...

to jew ak nk citew...
hahahhaa

sumbang - mambang...hancos...

0 comments
hahahaha
ak nk gelak dulu...

hari niew aku dh record lagu untuk wat album(projek audio)...
hahhaha
dah ak owg first..x train pon nyanyi lagu to...
hahhaha
esok nk masuk stdio to lagi nk record lagu raya...
hahahahha
lawak la...

ak nyew suara dah macam sound pecah....
hahhaha
janji siapkan album dah la...
hahahha
=)
pecah perot ak hari niew bilew dgr suara ak...

Tuesday, August 18, 2009

inilah kehidupan

4 comments

inilah yg dinamakan kehidupan...
mengapa ak sering dikelilingi manusia yg sebegini..
ak bukan x mensyukuri mereka semua...
tapi apa salah ak...

ak sering menjadikan diri ak seorang manusia yg ingin membantu...
tapi sering kali niat kitew akan dijadikn 1 alat utk dipergunakan oleh mereka yg tidak mempunyai perasaan...
kenapa ak begini...
ak dijadikan seperti manusia yg x berharga..
bilew ingin digunakan..ak dicari...
bilew x dperlukan lagi...ak ditinggalkan...
inilah nasib diriku yang hina ini...

khidmat ak digunakan...tapi bilew perlu sahaja...nasihat yang ak berikan seperti sampah...
apa salah diriku...
bilew ketawa bersama teman yg mereka sukai..bilew bersediy mereka mencari ak yg serba kekurangan niew...

inilah kisah ak sebagai manusia yang hina dimuka bumi ini..
sesiapa yg melalui pengalaman seperti ak ini...
bersabar lah..n kuatkan lah semangt kamu semua...
bersabar..kerna itulah cara menghadapi masalah ini...

kay..
pew dulu...
=)

Saturday, August 15, 2009

StuDent Life

3 comments
hyep..
semua...
ak x taw nk kongsi pa...

student life gini la kan...
wat assignment, makan n tidow...
lagi pon dah sminggu ak x tak tidow minggu niew gara2 wat assignment yang belambak gilew...

so bilew frew ak p0n gew la melapak ngan bebudak niew...
memakan...
tapi gambar kat bawah niew waktu ak memakn lepas abiz minggu 0rientasi sebenarnya dengan adik2 ak dari matrik yg satu umah ngan ak..
kalau ada sesiapa yg nk kenal ngan dia owg...
please inform me...hahhahaha


collection photo capture around mahkota prade jew...



 

TiRo PageS © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men