JoM FRIENDZzz

Saturday, July 25, 2009

oopss...dah besar!!


assalammualaikum...
hyew semua...

ari nie hari lahir ak yg ke 22 tahun...
dh besar p0n skunk ak nie...makin tua weyyy...

hahahaha...
aku sediy coz ak x bersama keluarga ak yang tercinta di saat ak meraikan hari ini...
tapi ak still happy coz Allah tetap berikan ak kegembiraan tanpa ak sangka sedari...
hari lahir ak untuk tahun ni ak sambut bersama Housemate ak kt pangsapuri utem n x lupa juga kengkawan ak kt Skali(itd/psd) yang sudi dtg jumpa ak kat melaka hari nie..
terharu weyyyy...

tanz a lot taw...
ak bet0l gembira hari nie...

kay la apa2 p0n untuk semua yang wish besday kat ak...
tanz bebanyak coz ingt gak ngan tarikh 25 julai ni...
hahahha
kay la
byew


=)

4 comments on "oopss...dah besar!!"

mE n mysELf on July 26, 2009 at 5:48 AM said...

eleyh
nk wat camne kan
aku xbuleyh nk pegi jumpe ko
keh3
kalo buleyh
da lame da aku pegi
kul 12 mlm lg aku buleyh pegi kalo aku buleyh pegi
hakhakhak

papewpon jd la kakak yang baek
hehehe

dYaYgCoMeI86 on July 26, 2009 at 6:16 PM said...

wahai cik mastoora..
sudila kiranya tuan hamba memaafkan hamba yg comel ini krn lupa utk wish besday kt tuan hamba.
hamba agk bz weeknd leps..
sampai terlupa akan besday tuan hamba..
ampunkn sy penunggu gua..
ampunkn sy..
hahah..
epy belated besday mastura binti hamzah.
smoga bahagia selalu..
jgn nakal2..
senyum slalu..
setia pd yg satu..
jgn lupe n jgn tinggalkan solt..
tke cre alwys k..

fizzy on July 26, 2009 at 8:56 PM said...

perghhh...ko xnk cite ke surprise yg plg besar skali....

xtulis pun dlm blog ko ni...hehehe

aku dh setting punye baikk ko bleh xnk tulis...hahaha...

pape pun happy besday...aku tau besday ko pun dr s****k....hehe

Anonymous said...

saye berbangge kerane menghapal birthday ande tanpe pengetahuan ande. Walaubagaimanapun saye tak sesesitve untuk mengwish ande tepat 12 tgh malam. walaubagaimanapun, jgn perasan yang ande mude dari saye lagi. hoh! kita dah sebaya.

p/s: dah lama x baca blog hang!
p/s: nasib baik g sambung blaja, selamat dari bagi hadiah hahahahahahah (gelak jahat)
p/s:belaja rajin-rajin! semoge berjaye hendaknyer!

 

TiRo PageS © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men